Demo2 Tuang2 Minyak JTX1000

Promosi kita tuang 2 tutup minyak JTX bagi rasa.


Demo mesin falex untuk bezakan teknologi minyak JTX.
Teknologi JTX masuk Malaysia sejak dari tahun 1997

SOP PKP macam biasa.
yang penting teknologi jimat petrol dan engine tahan lama
dapat disampaikan pada pengguna.

Mari rebut jadi agen atau pengguna berdaftar minyak JTX1000.
dapat harga special
dapat peluang tambah pendapatan.



Khidmat Nasihat STOK JTX disediakan
Khidmat Nasihat IKLAN disediakan
Khidmat Nasihat SIGNBOARD Bengkel disediakan

PERCUMA IKLAN INTERNET

Hubungi Untuk Maklumat Lanjut:
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)

Bantu Bengkel Motor Promosi Minyak JTX1000


Dealer baru JTX tak tahu demo mesin JTX
Jadi bila dah register kita mesti bantu.

Sebelum tgk demo ni
Abg ni memang dah tukar minyak JTX
katanya motor jadi ringan lepas tukar JTX

Ready Stok JTX Untuk Customer Bengkel
Owner bengkel pun guna minyak JTX


Kepada pengusaha2 bengkel kereta atau motor
bila dah jadi dealer JTX
kami akan bantu dari segi
-Demo Mesin Falex
-Iklan pelbagai cara offline online
-Design Signboard
-Design Banting

Khidmat Nasihat STOK JTX disediakan
Khidmat Nasihat IKLAN disediakan
Khidmat Nasihat SIGNBOARD Bengkel disediakan

PERCUMA IKLAN INTERNET

Hubungi Untuk Maklumat Lanjut:
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)

Motor Kereta Boleh Guna Minyak JTX1000



Motor Kereta Boleh Guna Minyak JTX yang sama.
Cuma botol jer berbeza, 1L dan 4L.

Orang beli sebab teknologi yang ada dalam tu.
Teknologi Jimat Petrol
Teknologi Jaga Engine
Teknologi Tambah Power
Teknologi Tambah Topspeed

Tak perlu modify apa-apa.
Minyak pelincir perkara paling asas bila engine dah tak sama macam dulu yang Ramai terlepas pandang.

Pakai JTX boleh jimat petrol
Tak pakai JTX bazir petrol

Pakai JTX engine tahan lama
Tak pakai JTX engine bakal minta duit kita

Pembaziran amalan syaixxx
Fikir2 la sendiri

Hubungi saya untuk maklumat lanjut

Hasmadi 0194551036
Hasmadi 0194551036
Hasmadi 0194551036

Harga boleh bincang

FREE JTX Register Dari 1 April Hingga 30 April


FREE Register JTX1000
FREE Register

Wajib Join bagi yang nampak iklan ni
FREE Register bernilai RM47.

Kenapa kena register?
Sebab bonus yang berbaloi dari syarikat.
Satu2 nya minyak bila beli dapat bonus dalam bentuk TUNAI
Minyak lain?

Apa boleh buat dengan duit BONUS JTX?
Bayar Motor
Bayar Kereta
Bayar Rumah

Register lah untuk TUAN/PUAN pakai sendiri
atau
Register untuk berniaga secara networking.

Kita rekemen
Kita dapat bonus
Kita dapat tolong orang jimat petrol
Kita dapat tolong orang untuk jana pendapatan

Baik kan?

Hubungi kami terus hari ni!!!!



Khidmat Nasihat STOK JTX disediakan
Khidmat Nasihat IKLAN disediakan
Khidmat Nasihat SIGNBOARD Bengkel disediakan

PERCUMA IKLAN INTERNET

Hubungi Untuk Maklumat Lanjut:
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)

Market Dikongsi Rezeki DiKongsi - Rezeki Allah Luas


Dealer baru minyak JTX area Meru Klang.

Asalnya customer regular JTX1000 Red 1L untuk motor.
terbuka hati nak register dan cari pendapatan tambahan.

Modal?
Kalau ada  tu bonus
kalau tiada berapa yang ada kita jalan.
JANGAN TUNGGU

Modal perkara no 2.
yang penting kita NAK dulu.
kalau tak nak modal 1 Juta pun habis macam tu jer.

Jangan tunggu kaya baru nak bersedekah.
Jangan tunggu susah baru nak berdoa.

Khidmat Nasihat STOK JTX disediakan
Khidmat Nasihat IKLAN disediakan
Khidmat Nasihat SIGNBOARD Bengkel disediakan

PERCUMA IKLAN INTERNET

Hubungi Untuk Maklumat Lanjut:
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)
0194551036 (sms/whatsapp/call)